Barnslig.

100613.

Ja, visst fan kan jag vara barnslig, eller ja, jag ÄR barnslig. Man ska ju ha barnasinnet kvar. Men det är skönt att veta att det finns de som är så mycket barnsligare :)


Idag skulle vi göra något, var uttråkade o ville iväg. Åkte till Åsby för att kolla på djur, S klappade kaniner och får! Sen kollade vi blommor och fikade. Skulle till kanalen o går där en sväng för det är så fint och mysigt, kanske kolla på nån båt.. Och förstås äta glass! Men himlen öppnade sig och det stod som spön i backen, var inget vidare. Jag o S var iaf o kollade på slussen. Bättre lycka nästa gång, blir ett nytt försök till helgen :)
Stannade till på kaffe hos syster+family på hemväg. S; -jag vill oxå ha en margarin. Vad var det hon ville ha? :)

Blev en hemgjord pizza på kvällen, mmmmums! S fick göra en helt egen, så söt så! Fast hon orkade knappt äta nånting och det förstår jag.
Hon somnade ju vid 23 igår. L har bökat inatt, som alla nätter, ville sen upp vid 7 och jag var sååå trött! Gjorde lite välling och hon DRACK i omgångar så jag tror hon fick i sig närmre 150 ml :) Somnade om vid 08, gick väl ett par minuter så var S vaken och hade inga direkta planer på att somna om. Oh, jag var ju så trött, så trött. S gick på toa och jag smöööög upp för att slå på barnkanalen till henne, tänkte vila en stund till men då var ju Lil pigg o vaken. Små gangstrar där!
S har vart toktrött hela dan men det var så mysigt på liten utflykt, synd på regnet bara.
Hon däckade i soffan 18.45. Gick och gjorde välling, hade inga höga förhoppningar men! Lil hoppade och var alldeles ivrig och drog i sig ca 180 ml :D Gissa om jag är glad då! Äntligen lixom.. Ska bli intressant att se hur hon sover inatt!

Alltså, min bebis.. Hon är het otrolig! I ungefär en veckas tid har hennes favvo-leksak varit en MER-flaska med kork, hon sitter och pysslar och donar o skruvar på o av i TIMMAR! Jag är helt fascinerd. Får nog bli en bild sen när det är igång. Hon är sjukt pysslig och grejar och donar. Men mest med denna MER-flaska. Haha! Så gulligt.

Annars har jag inget vettigt att tillägga. Imorrn ska jag ev träffa en väldigt gammal god vän, vet inte när vi sågs senast. Ska bli mycket skojigt :)
Ha det gött!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0