Ove Anders Göran

100701.

Juli. Shit, vad galet! Har en bebis som blev 9 månader igår. Samma dag som första tanden sprack fram.. Med det kom kräks o gnäll. Inte konstigt hon har vart såå mammig senaste dagarna. Precis som jag trodde. Man kan inte alltid vara på topp heller!

Nåja, igår sa vi upp lägenheten och det är så JÄVLA SKÖNT! Synd bara man har 3 månader kvar. Men det kanske går hyfsat fort? Tiden går ju som bara den och när man har något att se fram emot så.. Har ju en del framöver.. Sthlm, Vås, Ullared, Winnerbäck, dagis, flytt. Tjoohoooo! :)

Var till Vås en sväng igår, Ove Anders och Göran kanske gjorde min dag! :) Skulle bjussa på bilder men vet inte vart jag lagt kameran. 'tr3 apor', hur kul är inte det lixom? Godaste vinet. Blev så jävla glad när jag såg en box med just 3 apor på så jag var tvungen att ha en. Gott som fan var det och billigt :P
S fick;
Hello Kitty-sandleksaker
Hello Kitty-såpbubblor
En ny film; barnens SF-favvosar. Fifi, Rorri, Timmy L o några till! She loves it!

Måndags var vi ut till malmön o badade, galet med folk och galet skönt. S tyckte det var asskoj! J hade jätteont i brutna foten, han o Lil hängde i skuggan när hon vaknade. Var kvar i 2.5 h tror jag. Skulle köpa glass på hemväg men det var sån kö så jag o brudarna åkte till donken o köpte flurpa o åkte rutschbana. S blev så ledsen först men det gick fort över :)

Bilen går som en klocka, snygg som fan och min nya älskling :) En tvätt pån ba!

Nån som vill köpa en audi 100 avant? -93. Grön.

Nu- dricka upp kaffet o plocka fram frulle.
S är lite snorig o hade feber igår så hon har kikat lite på sin nya film. L sover..
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0