Sthlm!

100711.

Haft en underbar helg i Sthlm med min stora dotter! Har såklart saknat den lilla och pappan. Men det var såå nyttigt för mig o S. Haft mysigt som fan.
S har lämnat sina tuttar till kattungarna och jag är såååååå impad över henne, tuttfia nr.1!! Gumman. Det enda hon ville ha för att sluta med tuttar var en Kitty-pennvässare, som jag har letat och sån tur vi hade som hittade en. Slog in den fint och hon blev så glad så glad. (En sån hade ju Clara sa hon innan? :)
Pi hade klarat sig fint, lite ledsen såklart emellanåt, men vadå? Det är ju inte konstigt. Hjärtat!

Summa summarum:
-tåg
-tunnelbana i MASSOR till S stora förtjusning
-båt
-godis snacks läsk
-öl
-vin
-karuseller
-djur
-VÄRME


Skit samma. Spännande fotboll. Återkommer :)

H.

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som ni haft det kanon :)

Vad duktigt att lämna napparna!!!! men pennvässare har hon ingen här hemma(vad jag vet....)

2010-07-13 @ 07:37:31
URL: http://elinochtjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0