Snark!

100716.

Godmorgon 06.12 tyckte L idag, snark sa mamma. S kom o överraskade 07.10. Hur orkar hon? Hon sover ju knappt. Jobbigt med värme fan.

Nåja, plockade ju jordgubbar häromdan, de ligger nu i frysen och väntar på att bli sylt och saft. Iom att jag hade ne bebis o en ointresserad unge med mig så blev det inte så mycket, idag är sista dagen för säsongen så jag o systeryster smiter dit utan ungar o plockar lite till :) Var så gott och ta fram färska frysta jordgubbar till morgonyoggin :)

Nähä, jag ska ta min kaffekopp o nu har jag nog sett samma nyhetssändning 4 ggr.. Haha!
Igår var det så jävla äckligt klibbigt o varmt o snuskigt här hemma. Blä.

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0