Nere.

100724.

Jag vet, min blogg har legat nere. Tänkte faktiskt ta time out ett tag, får se hur det blir. Tror inte jag vill det men jag har ju inte uppdaterat på lääääänge nu..
Nåja, dagarna går snabbt. Vi försöker hinna med lek, plask o bad, glass, fika o sånt som hör sommarn till!

Imorrn far vi iaf norröver till stugan. Blev en spontanis, mysigast o roligast så :) Har handlat idag, blir ju lite att planera ändå då det bara finnes vedspis- noll elektricitet, matkällare o vatten att hämta i brunn- inget rinnande vatten.
Då måste det planeras med hyfsad enkel mat som håller..
Mys ska det bli. Får se om vi blir ensamma eller får company av systeryster m. familj.

Hejhopp.
Återkommer nån gång :)
Idag är det 2 v kvar till ULLARED! Som jag längtar. Vill hitta bla:
Vinterjacka till mig
Vinterjacka till sambo.
Vinterkläder till kidsen.
Höstkläder till barnen.
Jeans.
Lite inrednings-shit till huset. Typ gardiner..
Bestick.

Nähä, nu får jag inte blogga mer för kidsen.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0