Dåligt med updt.

100714.

Känner att jag skulle behöva och framförallt vilja uppdatera här litegranna. Men vem fan orkar med det just nu? Inte jag. Sitter på ballefjallen o ska nsart in o äta mat. Vem orkar med det? Inte jag. Mat är det tråkigaste jag vet just nu. Blä blä blä.
Det enda jag tänker på är H U S E T. Och när de knappt använder det känns det så ovärt o drygt att bara vänta.

Nåja, idag har vi plockat lite jordgubbar. Och fikat på markan. Längesen o mys!
Igår o dan innan det var vi på malmön. Allt detta med kussarna.
Idag var vi även till bvc med båda bruttorna, BOEL-test o 3-årskoll. S väger 16.2 o var 96 lång. L väger 8645 g o var 67 lång. Tror jag. Måste kika en extra gång :)

Nappfia är jätteduktig o pratar mycket om vad kattungarna gör med napparna och att de absolut inte får ha sönder dem, men det gör de ju inte för de ska leka med och suga på dem :)
Synd bara på nappträdet (eller girlangen) var borta, det hade hon ju pratat om så mycket.

Var så jävla skoj i helgen. Och skönt. Får nog bli ett besök till E snart igen! Kanske ska jag o Lil pi fara upp ;)


Nähä. Kurr i magen? Ja, kanske lite. Har fan inte ätit nå ordentligt alls idag. Inte ens halvordentligt.

På återskrivande.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0