Chuggington.

100707.

Tiden går.. Fort! Har inget spec att komma med så jag har inte orkat/haft lust med detta. TYvärr säger jag!

På fredag åker jag o brudarna (eller bara jag o S) till Sthlm, till bästis! Fan så skoj vi ska ha det. Har ännu inte tänkt över det erbjudande jag fått igår från mormorn o morfarn.. Min lilla bebis, ensam där i 2 dygn? Iofs finns ju pappa J hemma OM det skulle vara något.
Tror ju att S skulle uppskatta det och behöva det. Lite freetime med morsan o få ALL uppmärksamhet från både mig o E en hel helg. Men lilla L har ju ännu inte sovit borta ens en gång. Men det skulle nog vara så nyttigt för henne med.
Nåja, en dag kvar att tänka. En dag tills vi ska på äventyr, wiiiiiiiiiiiiiiie!

Kan summera såhär.
Värme. Sol. Bad. Lek. Solsting. Trots. Tröttmössa. Gnäll. Skrik. Fotboll. Dexter.

Älskar sommar. Älskar sol. Älskar värme. Mycket bad har det blivit. Mycket onyttigt. Jag sväller känns det som. Men jag skiter it! Orkar fan inte bry mig. En kall öl eller ett kallt glas vitt till kvällen är så jävla nice. Sommarkvällar är det bästa. Synd vi inte får uppleva denna sommar i huset bara. Fan, vad jag längtar.

Lekte hos syster igår. Skoj.
Grattis till henne som fyllde i måndags!

Nähä, fotbollen.. Ge mig lite action! Typ straffar!

Chuuuuggington. Chuggi-chuggi-chuggi-chuggi-chuuuuuuuggingtoooon.
Gah! Fast i huvet.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0