Tröttmössa.

100126.

Vilken dag! Aaah, är glad att den snart är slut. Can't wait to go to sleep.. Började ju bra men efter lunch har det gnällts, gnällts, gråtits, gråtits och trotsats och trotsas. ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ TRÖTTA UNGAR. Hur gör man för att få rätt rytm? Alltså, hur länge de ska sova och hur mkt? S är ju trött för jämnan känns det som..

Nåja, startade dagen med en långis (1.5 h) till dagis och vidare, med A. Hem o gjorde en smoothie på frukt, bär o lite turk.yogge. Diskade och donade, J hämtade S på dagis så åt vi lunch. Sen for jag o A och simmade och det var så skönt! Div. taikons men det får man väl räkna med.
Sen har det bara vart fel. Lillan har vart ledsen (hostar o rosslar) och inte kunnat sova ordentligt. Men nu har hon faktiskt sovit länge, i vagnen! Men har heller inte velat ligga själv.. OCh det brukar ju inte vara nå probs. Och stora tjejen har vart astråkig.. Vissa dagar vill man bara det ska bli kväll.
Jag tycker så synd om henne när hon är såå trött.. Kan ju inte vara roligt.
Idag har vi irriterat varann allihopa :@

Igår fick jag lixom locka upp henne från sömnen med rostmackor och varm choklad, då somnade hon strax före 15 när vi hade vart ute o åkt pulka. Men hann inte somna ordentligt.
Efter dagislämning var vi och gymmade igår, så skönt!

Den timmen man är iväg är värdefull! Som mamma behöver man lite egentid. Bara få rå om sig själv och inte tänka på andra än sig själv.
Nog för att jag blir lite stressad ibland och undrar hur det går med L men jag vet att hon och J löser det galant! :) Mamma är inte oumbärlig längre lixom.


Vad har hänt med bolibompa? Gudashow lixom.. WTF? Gillart INTE! Inte S heller tror jag, hon däckade precis i soffan ♥
Imorrn bitti - gym!

Bajs.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0