Tråk!

100128.

Tröttmössa. Känner mig så tråkig nu, i bloggen och allt. Har lixom ingen lust.. Nåja!

Igår åkte vi pulka och lunchade med syster+kids. Var mkt trevligt även om mitt humör kunde ha vart bättre. Iaf från början, så måttligt skoj med trots ibland. Shit, säger jag bara.
Jag åkte både pulka och stjärtlapp uppifrån Himlabacken, thats the shit! :D
På morgonen var jag o A till gymmet, heja oss! Så jävla skönt att vara igång.

Idag har jag S hemma, hade inte mage att tjata upp henne för att åka till dagis, hon tycker ju lixom knappt att det är skoj längre. Vad fan ska man göra?
Jaja, kan vara rätt mysigt att ha henne hemma idag :) Fast det börjde ju roligt. Spårade ur totalt direkt men har vart glad sen dess iaf. Hon är så duktig på att leka själv!

L sover, hon väcke mig 6.30 imorse, skapligt paj jag var. Vi var vakna en timme sen somnade hon lagom när man skulle gå upp, men jag försökte lägga mig och vila en stund när jag väl beslutat att S skulle va hemma. Vem vaknar då? S såklart :) Ibland är det skoj. Hehe, men det är det vääärt!
Så var L vaken när vi åt frulle och så. Det har hänt så mkt på bara någon vecka, hon greppar saker och studerar sina händer och fötter, tar tag i fötterna och smakar lite. Gör de sötaste små ljud och skrattar och flinar jämt! :)
Mina tjejor.

Nu har vi kvalitetstid med Larsa på. J är o tränar.
Och nu satte S på Tom o Jerry, hm, gillar't inte! Tv mitt på dan? Nej.
Vad göra då? Pulka, badhus?

Måndag- gym
Tisdag- promis 1.5 h+simning
Onsdag- gym+ pulka 1.5 h
Torsdag- ? antagligen promis
Fredag- gym





Jag får lixom ingen ordning på mitt liv
Det kan var så förfärligt
Det kan var så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mkt förstånd
Det kanske var pundigt
Det kanske var bra



H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0