tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.

100124.

Söndag. Gillar inte söndagar, inte alls faktiskt! Men idag hade jag ju ljusparty inplanerat :) Hade bjudit en hel hög men var många som inte kunde. Men iaf var syster, mamma och A här. OCh så J o T som hade visning såklart!
Syster satt fast på E18 bakom (som tur var) en krock! S väntade och väntade på att S o M skulle komma och åka pulka. För det skulle karlarna o barnen roa sig med medan vi luktade och fikade.
Varenda gång det ringde på dörren sprang hon dit och trodde det var kussarna. Snutt! Till slut kom de och ut i backen.
Hade riktigt roligt med nya dofter. Typ bakplåt och gammal skinnjacka från Turkiet. Eh?
Får se om syster o mamma hamnar i träsket. Mamma- njäe, pappa är så känslig.. Och mamma var mest intresserad av bäbisarna. Såklart! :)

Blev pizza till kvällen, bläk! Hade tänkt laga pyttipanna men det blev så sent :S Jävla krock! Inte bara otäckt utan stjäl en massa tid oxå.

Bakade ju kakor igårkväll så nån bakplåts-lavendel-kaka behövde jag inte beställa..!
Dock beställde jag bambu, havsbris, mango/mandarin och svarta hallon - mums! Och mer blir det. Vill ha de där fina ljushållarna men de finns inte längre. Trist!

Jaja, så kan det gå. Jag har faktiskt ingen lust med det häR!
Får lixom ingen ordning på mitt liv :)
Peace out. H.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaja vad fan. Ta ett par av mig då :-)

2010-01-27 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0