Slacker.

100117. Senare.

Skulle vika tvätt nu när S däckade i soffan 18.30 :O och L ligger och sover. Karln är och tränar och jag har egentid. Orka. Nej. Jag känner mig som en riktig slacker. Fast jag har iaf diskat och skalat potatis idag. Vart ute på en kort promenad och så har jag åkt pulka med mina underbara tjejer :)

Nåja, har vart så galet trött idag. Höll på att somna flera ggr med L innan maten och nu med.
S däckade som sagt tidigt i soffan och det var ju skönt, tror tröttmössan behövde det!
Hade så många idéer till blogg idag men nu när jag väl är här så tryter det. Trist.. Kanske dax att lägga ner igen då. Eller ta en paus..
Fast det vill jag inte heller, jag vill blogga, vill kunna gå tillbax och läsa sen. Ångrar mig som fan att jag tog bort den gamla bloggen. Är ju galet skoj att kunna läsa i efterhand.
Men, lite inspiration tack!

Imorrn ska jag ringa till bvc, har fan inte vägt L sen i november. Sist när hon fick spruta var vi ju på VC och där har de inga vågar. Inte för att jag är orolig på något sätt att hon inte går upp utan mest för att det är lite skoj att veta vad hon väger och kolla vad S vägde då och så. Med henne tyckte jag att vi jämt var på bvc.. :S

Waaaaaaaaaah! Imorrn är det dax.. Haha! Eller vafan, jag har ju inte ens köpt några skor än. Attans! Vad gör man dådå?

Just ja, hade ett kort besök av mormorn o morfarn oxå! Bjöd på kaffe och så hade de vart och fyndat till tjejerna. S fick en fin svart tröja m. stjärnor på o ett par lila brallor och L fick en rosa tröja m. röda stjärnor och en body m. trummor. Så sött så :)

Karln har faktiskt tvättat idag, och han verkar ha lyckats :D
Sänder några tankar till det katastrofdrabbade Haiti. Finns inte ord som kan beskriva vad man känner när man ser bilder. Vidrigt!
Hejåhej. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0