Singstar.

100122.

Fredag. Idag står simning på schemat, nice! Måste leta rätt på en bikini bara. Haha! Och hoppas man fortf kan..
Vaknade tidigt i jämförelse när damen somnade igår, efter 22 o upp strax efter 7.. Tvärdäckade i soffan 15.45 eller nå o sov till 17. Fick inte liv i henne, vad ska man göra lixom?

Nåja, minns inte riktigt vad jag skrivit om eller ens vad jag gjort för något.. S har haft dagis mån-tors 08.30-11.30. Helt jävla värdelöst och helt jävla fucked up!

L ligger i babygymmet o sprattlar och har sig, hon var nyss toktrött men nu pratar hon och skrattar! I söndags kom hon på hur man får med sig armen när man vänder sig mage-rygg så nu är det fullt upp. Hehe. Hon snurrar direkt på skötbordet och så ligger hon o råkar slå skallen i 'sidan'. Sötnöt!
Var på bvc i måndags, hon hade bara gått upp 640g på 6 veckor.. Men vi hade en ny tid om 3 v så vi får väl se då. Hon är rätt lång iaf, 62.5cm.
I måndags hade ju jag o A en heldag. :) Vi var igång hela dan med div. förberedelser och dagis-lämning/hämtning. Sko-köp och pannkaks-gräddning och ätning :)
Tyckte såå synd om S när jag hämtade henne på dagis då. 'Det blir pannkaka, mamma. Vi måste stanna kvar och äta.' :( Jävla idioti med våra sk. '15 h-barn'!!!
Jag fixade ju pannkaka hemma då men ändå..

I onsdags åkte vi pulka och lekte med kusinerna i 2 h ute :) Innan dess korv m. bröd o mos här hemma. Var nog den absolut bästa dagen på länge!! På morgon var vi ju och mjukstartade på gymet, så skönt så!


Nähä, nu är det inga glada miner i babygymmet längre ;)
Sinka-sugen! Därav rubriken.
Hej hopp gummisnopp. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0