Kvalitetstid!

100124.

Vart ju natt! Jaha, har välbehövlig kavlitetstid! Karln är och grejar m bil, ja herregud, och båda mina töser sover :O Så skönt när L börjat kunna sova för sig själv! Även om det är i min säng så sover hon ju ändå när en annan pysslar med annat! Och nu hann hon inte få på nån pyjampa så det är vanliga kläder hon sover i idag. Sötnöt!
Så jag sitter här i köket med tända ljus och Larsa i bakgrunden :)

Idag har vi hälsat på mormorn o morfarn, var ju inte igår! Åkte dit vid 12.30 och så blev vi kvar ända till 20 tror jag.. Bjöds på mat och sånt lyx. Karln var ju ändå och grejade m bil och det går ju tydligen, hrmm, sådär.. Jaja, så kan det gå!
Jag o S var ute i lekparken en stund och jag blev arg på några barn! Haha. Tänk om nån stackars unge skulle få för sig att reta/mobba nån av mina tjejer, den ungen skulle det fan bli synd om! Jag känner lixom, minsta lilla så tänder jag. Mina små fina tjejer ska lixom ingen sätta sig på. Och barn kan ju vara vidriga ibland. Och som det ser ut i detta samhälle nu och det bara blir värre och värre så känns det sådär tryggt inför barnas uooväxt och framtid. Ibland undrar man ju helt seriöst vad det är för en sjuk värld man sätter barnen till.

I fredags vart vi kvar hos syster min hela em+kväll. Fredagsmyyyyyys! Hehe, tacos o kladdkaka, mmm! Och finfina groggs dracks det. Eller hur var det? Uäk.
S var skitdryg, kände inte igen henne. Hon var på och jävlades med S och sa hela tin att han puttade/slog henne..
När vi gick in så bråkade de som fan hela tiden om allt och S sparkade mot och puttade till S. Har hon aldrig gjort förut. :( Nog för att hon brukar kunna få sina tjuvnyp av sin kusin men ändå. De tjafsade om det mesta hela dan, haha, och däremellan toksöta! De har nån slags hatkärlek sinsemellan.
Innan vi åkte dit så simmades det, och tänk så skönt det var! Vart väl 45-50 min iaf.
Hade gått bra med tjejerna å! L sov så sött hos pappan när jag kom hem. Så skönt att kunna komma hemifrån och tänka på mig själv en stund! Det behövs.. Man spenderar rätt mkt tid med kidsen




Annars rullar det på.. L rullar även mage-rygg nu, snuttan! hon har rosslat en del och hostat igen :(
S är så stor! Hon bäddar sina älskade gosar och dockor, en riktig liten dockmamma! :) Duktig på att leka själv och väldigt pysslig. Älskar att bygga med lego och klossar. Vill ha ordning och reda omkring sig och är förbannat bra på att lyssna och snappa upp (alldeles för bra, vi får ofta snacka english, helt sjukt). Bestämd som få, envis som en åsna och vill ha koll på allt!


Just ja, älskade mostern var ju och hämtade S på dagis i onsdags. Hon var ÖVERLYCKLIG, snutta! Hon pratar om när de åkte runt och letade efter pulka och berättar det för alla. Att moster hämtade henne, kusinerna i bilen och att pulkorna var slut. Men, hon fick ju en stjärtlapp :)
Hon ville inte hem till mamma heller! Hon älskar verkligen sin moster+familj. Och det gör jag med!


Imorrn har jag ljusparty. Coolt.
Sängen kanske.. Är dock inget trött, borde nog vara't. Somnade 02 o så vaknade L kl 05.30 och dampade fram till 09 el nå och då var det typ dax att stiga upp :S
Gonatt skogskatt.
H.


Kommentarer
Postat av: pia

hehe ja de e koma tider nu tror jag ;) ja vi trivs jätte bra här! RING O TJATA så kan ni me komma :D vart bor ni nu??

2010-01-24 @ 22:18:47
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0