Bitterfitta!

100114.

Ja, så känner jag mig emellanåt. Nu oftare än vanligt. Så jävla tråkigt! Vill inte va nån sur gammal bitterfitta.
Känner mig grinig, trött, less o uttråkad..
Inte blir det bättre av att man inte hinner med nånting om dagarna. Vi föräldralösa och arbetslösa har ju inget liv ändå. Eller, vi får väl kanske inte ha det..

Nåja, imorse var jag ut o gick med A (nähäää.. ;) och sen hem o plockade lite, slängde in en ugnspannkaka i ugn och inväntade lunchsällsis- E med tjejerna och så ringde J och berättade att hon o tjejerna mottog inbjudan de å :) Fullt av tjejer här hemma (9 st närmre bestämt) så J drog :P Han hade ändå en bil att fixa.
Men vi hade iaf mkt trevligt och tjejerna lekte bra! S var dock galet trött och sådär leksugen.. Hon har ju vart morgonpigg igår (06.30) och idag (06.15)..
Men det är ändå så kul att hon börjar få 'egna' kompisar. Och att man funkar bra ihop med mammorna är ju bara ett stort + :) Jag behöver lite vuxet sällsis!

Igår gick vi iaf ut och åkte pulka, J skulle kirra bil, ringde kommun innan men hon var på möte :@ Med oss hade vi bästaste A, är så glad att jag har henne. Och hon är så gullig mot S och L oxå! Och S gillar henne skarpt. ♥ ♥ ♥
Och på måndag ska vi ju köra igång, wooop wooooooop!
Waaaaaah, jag kommer va som en yr höna, haha.


Nu har jag nyss lagt S o L sover i mitt knä (så ovanligt) Väntar på att karln ska komma hem, lite trött på'n. Haha!
Förresten så ska jag ha ljusparty den 24, waaaaah! Vill du komma?
Svammel svammel och goodbye. H.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för lunchen, trevligt tyckte vi! C har pratat om Stellas leksaker hela em och kvällen :) Jamen ljuspartyt ja har jag ju glömt bort, men kan tyvärr inte komma 3 årskalas på em!

2010-01-14 @ 20:19:02
URL: http://elinochtjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0