Woooop!

100205.

Eller, egentligen inte. Är så jävla trött! J är och kollar bil, önskar att S var med så jag kunde sova nu när L gört.. Fast S skulle oxå behöva sova iofs :/
Fattar inte varför mina tjejor inte kan sova ordentligt om nätterna. Eller, iaf något sånär..

Nåja, vi har ångest ang. bilköp! Har oggat som fan igår, det står mellan en Frontera o en Audi 100.. De är i samma prisklass. Jag har vart helt på Ådin men J har velat ha den andra.. Nu har jag börjat vela. Men den är långt bort och jag vet inte riktigt hur de ser ut invändigt och så, är osäker på skuffen, att den är tillräckligt stor och framförallt djup..
Ådin är galet fräsch o helt rostfri. Ser lyxig ut som fan! Haha.
Nu är iaf J iväg till K-holm och kikar på den så får vi se.
Hade ju en kanonbil i S-vall på g. Mor o far åkte upp igår och J tänkte åka med dem upp men det vart lite missförstånd så de hann åka medan jag var hos bm.

Apropå bm, fick min fl-journal o det var nog den tråkigaste läsningen på lääänge, haha! Stod typ 3 små noteringar. Eller, 4 om man räknar med samtalet ;)
Krystvärkar i 5 min, haha, hann jag med 2 st eller? Ja, herregud, vilken kanonförlossning!

I onsdags var syster+kids här, lunchade, pulkade, fikade, lekte :)

Skulle ha vart upp på gym imorse men jag orkade inte, vilken jävla natt! Var iaf väg mån o onsdag, får bli i em eller imorrn. Får se vad som hinns och orkas.
Långisar har jag vart ut på. Dock inget sim :(
Nåja, man kan inte orka och hinna med allt.


Nu är L vaken igen, fattar inte hur hon orkar.. Ska fixa nån lunch nu jag.
Hej svejs lingonfejs!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0