Snö.

100221.

Snökaos. Snöstorm. Snöoväder. You name it! And I love it. God damn, jag tycker det är apläckert med snöstorm, för det har det ju verkligen varit! Hur mkt snö som helst ju.
Var ut med S o hundarna igår fm, höll på att frysa kinderna av oss, brr. Inte har det blivit mkt gjort denna helg, varken för oss vuxna, barn eller hundar..

Sömn har det vart dåligt med det å. Inatt har S sovit heeela natten o L sovit helt ok oxå. Men jag är lika trött som vanligt, om inte tröttare :(
Har noll or, lust eller motivation att träna, vr bara iväg 2 ggr denna vecka och en långprompa. Mkt dåligt! Och en massa skit, glass, polly, har jag ätit å. Kommer aldrig komma igång ordentligt igen om jag aldrig får vara någorllunda pigg o utvilad. Nåja, nya tag imorrn! For real.

Igår kollade vi Sherlock Holmes, äntligen! Kanonrulle :) J somnade men var ändå tvungen att bege sig ut i snöstormen för att hjälpa leka bärgare. Ha!

Nu ska vi äta frulle o dricka kaffe!
Tjipp. H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0