Sjukhelg= trötthelg

100213.

Japp, i torsdags natt började S spy, väckte mig strax efter 3 o somnade om kl 6. Spydde litegrann fram till 11 sen sov hon 3 h :O
När S somnade kl.6 var L jättegnällig o kom inte till ro. När jag äntligen fått henne att sova ordentligt o precis lagt mig på soffan kl 9 vaknar S.
Var så pigg! S åt litegrann o drack lite vatten.. Somnade vid 21 o vi hann inte mer än sätta oss i soffan o skulle slå på film 21.30 så vaknade S md nerspydd säng :(
Hon somnade om i min famn o sov till imorse 6.20. Ville ha välling o hon fick litelite då jag trodde det var den hon spytt av kvällen före, drack lite vatten. Fick ont i magen o skulle bajsa, hann inte mer än öppna dörren så var toan nerspydd.. :(
Men idag har hon ätit yougurt, makaroner, druckit vatten o sockredricka o ännu mår hon bra. Blir ingen välling ikväll!
Stackars liten, vi som skulle på M's kalas imorrn :(
Har bäddat rent hennes säng 2 ggr o vår 1 gång..

Idag vaknade jag med snorig rinnande näsa. L likaså och med feber :(

Nehe.
Ha det gott. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0