Long fucking time no fucking see.

100228.

Long time no see. Motivationen tryter. Överallt! Orkar inte träna, orkar inte äta nyttigt, orkar inte blogga, orkar inte städa, orkar inte diska, orkar inte laga mat. Men det gör man ju ändå..

Nu sover L, jag o S har soffhäng. Idag igen! Haha. L vaknade kl 07 o var pigg o glad, väckte både mig o S. Åt frulle, hon fick gröt :) Sen däckade hon direkt..
Tänkte plocka ordning här hemma för det ser ut som ett BOMBNEDSLAG. S har hämtat typ alla sina leksakar o spritt ut. Pusselbitar, matgrejer, dockor, vagnar, verktyg, ja you name it. L's leksakar ligger oxå utspridda.. Och iom att jag haft en mindre rolig bebis senaste 2 dagarna som bara skrikit o gnällt o vart trött så har jag varken orkat bry mig eller hunnit ikapp.
Knappt så jag fick dra ihop en pannkakssmet igår lixom.. Men idag har det (peppar peppar) börjat bättre.. Fast hon hade ju nån sorts 'kräksjuka' i veckan hon med så det är nog efter det. Hoppas bara hon slipper't nu och mår bättre idag!
Tror även hon börjar kräva mer mat! Igår kväll fick hon smaka gröt för första gången o det var ju kanongott, hehe. Matvraket! ♥

Apropå pusselbitar så är jag grymt impad av hur duktig S är på att pussla! Hon lägger lixom 3 hyfsat stora pussel själv :O Ska ta kort på dem o lägga ut här. Hon älskar att pussla så nu vet jag vad det blir i 3års-prelle. Blir även en grej som min älskade E ska köpa med till henne.

I måndags fick jag äntligen träffa min E! ♥ En hel em+kväll lekte vi. Gick på stan o fikade, hade med L. S o J var o sålde bilen. Sen gick vi hem o E o S lekte som fan! Jätteskoj. Ända till kl 21 var hon här, då gick kag o Ozzy o lämnade av henne o tog en joggingtur :)

Ingen bil har vi heller. Jävla skit!
Nåja, får nog bli en prompa till mor o far vid lunch.. Måste röra på mig och jag saknar min mamma ♥
I fredags hade vi fredagsmys på donken (haha!) med syster+kids, mkt skoj och efterlängtat, de har ju legat däckade i kräksjuka i en vecka.

Karln är på uppdrag hela helgen så vi tjejer är ensamma.
Nån som vil lira korpfotboll/innebandy? Jag o A vill dra ihop ett lag!!
Hejhopp.
H.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är på!! Säg bara till vad det blir och när :-)

2010-02-28 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0