Förkyld.

100214.

Alla hjärtans dag, vem fan bryr sig? Ja, inte jag!
Fast J fick en hjärt-snöboll av mig, haha!

Jag är fortf förkyld men lillfrätet verkar bättre, ingen feber verkar hon ha iaf :) S har inte kräkts sen igår morse så det är ju skönt.
Henne la jag strax före 20, utan välling och hon somnade mitt under 'morfar sjörövare' :O Skönt det!
L ville inte riktigt koppla av o har vart lite skrikig.. Somnar men vaknar till o skriker. Nåja, nu ligger hon i sin säng sen 20 min tillbax o jag njuter av lugnet :)
För karln är o grejar med bilen. Skönt att få vara helt allena en dag! Eller, lite på kvällen iaf :)

Imorse fick jag sovmorgon till 09 :) Igår vaknade jag ju med tjejerna vid 06.
Efter lunch gick vi till Kråkis och lekte, S tyckte det var SÅ skoj! Var ritkigt längesen vi var där och så med all snö. Och både pappa o mamma. +att hon började klättra på väggarna när vi bara vart inne under sjukdoms-helgen.

Nähä, nu är L vaken.
Hon ville bara ha tuttenappen :)

S är så jävla rolig nu! Hon provar nya ord och hur hon kan använda dem. Just nu: Förresten, nyss, snart, imorse.
Och så låter det så skoj när det blir lite fel. Och så 'hörredu'.
Häromdan sa hon till sin pappa
'Pappa, vet du vad?'
'Nej, vadå?'
'Jag älskar inte dig längre. Jag är så trött på dig.'
Hur sött?

Och när man frågar 'vad brukar kaffe-Tobbe säga?' 'Håll käften', svarar hon då! Haha.

Nu låter det från spjälisen igen!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0