Fettis.

100216.

Fettisdag. Namnam! En semla vore inga fel men har ju lagt av med sånt där! Hmpf. Igår faktiskt.. Synd bara att vi var ut och grattade bästaste M på sin 5-årsdag och fick goood tårta o bullar :D 5 år, vart fan har de tagit vägen lixom? Tyckte det var nyss syrran berättade att hon var på smällen.. Sen dess har de hunnit med att få en till.
Och jag 2 gangsters å! Tänk att jag har 2 små tjejer, visst är det märkligt.. Att JAG är mamma, känns så skumt.
Mamma, det är ju lixom min mamma som är 'mamma'! Kan inte se att jag ska vara en sån mamma, alltså, tänk när S o L blir tonåringar.. Hua! Men då tror jag det är bra att vara relativt ung, man var ju nyss där själv. HA HA HA!
Nåja, 2-barnsmorsa innan 25, inte illa pinkat.

Kom nyss in från en kulen morgonpromis med bästis. Lämnade S på vägen. Ville inte :( Förstår inte vad problemet är. Måste styra upp lite saker. Typ nyss!

Igår var jag ner på gymmet. Med bästis förstås :) Skönt! Var en vecka sen. Nu jävlar kör vi! Flärret ska brännas! INTE i solariet.. Hahaha.

Var även på BVC igår, så jävla störd på det där stället! Nåja, hon väge 6100g o mätte 64 cm. Stora lilla tjejen :)

Häpp, ska ta och städa innan stora tjejen kommer hem. Då blir det lunch och pulka!

Hej hej, leverpastej!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0