Congrats!

100202.

Grattis E på din dag! Hoppas den blir underbar :) Och hoppas du gillar magazin24.se :P

Har vart ute o gått med drygon! Hämtade upp A på vägen till dagis o gick vidare, Ozzy ska bara lukta och slicka kiss (URK) och Bamse skötte sig fan hyfsat, och gömde bajset i snön lixom. Skapligt med snö! Giraff-fan hade bajsat på vägen och det var snorhalt där plogen vart i farten. DAAAAH!

Skulle simma idag, vet fan inte om jag pallar.. Vore skönt men jag tror det lutar åt pulka-åk med familjen ist. Kanske en simtur senare mot kvällen eller på torsdag.
Hade ju gått sådär när jag var på gymmet igår. :/ Och då känner man sig rätt stressad fan.
Men men, jag tror nog pappa J löser det galant! Är ändå skönt för dem att få vara ensamma. Ävenb om dagarna just nu består i att hålla stora stumpan vaken. Suck.

Nåja, imorrn blir det sedvanlig lek med syster+kids, I like! Och S med. Det första hon sa imorse när jag väckte henne var; M hämta mig på dagis idag. :)
Moster skulle ju ha hämtat henne igår iom att jag skulle till bm o J hade dr i Öbro.. Men bm var sjuk så hon blev grymt besviken när mamma kom och hämtade. Fast bästa A o L väntade ju utanför så det var rätt ok ändå.

Apropå dr, J ska in på ny op.. SKitkul! Prel. v. 14, men de måste skicka't till Västmanlands Landsting så de kan godkänna't först. DAAAH! Fattar inte att det inte kunde bli rätt från början, nu ska de ta nån jävla sena från låret o sätta in i knät. Bläk!

Jag längtar efter mina ljus. Och lyktor.
Hejdå lilletå.

Kommentarer
Postat av: Jessica

De är på g :-)

2010-02-02 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0