Onsdag.







Äh! jag skulle ju lägga in en massa bilder men det tar ju sån tid så jag orkar inte. Och nu vill S leka. Ville bara visa vad min tjej har ritat, en häst (!) och en bil (!) ska tilläggas att hon bara är drygt 3.5 år. Tycker hon är sjukt duktig!

Apropå sjuk, S är förkyld med feber o L har magsjuka. Så här hemma har vi sjukstuga o tristare än nånsin. Vi hade planer idag o imorgon som vi såklart fick ställa in. Får väl se hur det blir med luciafirandet på dagis på fredag. Släpar gärna inte dit en magsjuk Lil och karln var ju sjuk 3 dagar förra veckan o ledig när jag var i Ullared på fredagen. Så han vet inte om han kan komma ifrån, om ens så en timme. Så jävla tråkigt när vissa kan vara lediga ofta..

Ullared var hmm, galet, rekorddyrt o jag undrade vad jag egentligen betalade så mkt för ;) Irrade mest omkring men kom hem med en del bra saker iaf. Var nog lite orutinerad, för längesen jag var ner.. Var även en sjukt jobbig resa, jättehalt o snöigt så vi kom ner en timme senare och var alltså kvar en timme längre. Jag gick ut vis 17.20 o bussen skulle gå 19. Kom hem till Eklunda kl 02. Somnade vid 03:30 o gick upp 06:40. Hehe, sov inte mkt alls :) Och på bussen har jag så himla svårt att sova, det går inte! Annat med A, hon var inget vidare resesällsis. Hehehehe.
Vi hade iaf en jätterolig o trevlig dag om än lite lång. Det gör vi om!

Nähä, mellis!
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0