Jay.

101222.

Danföredanföredopparedan? Eller? Shit, vad tiden går! Snart julafton, all stress och allt stök borta på ett par timmar. Haha. All förväntan, all spänning och alla paket.. Ja, bara kidsen blir nöjda och glada. Har faktiskt börjat gilla julen igen sen man fick barn, att se all förväntan och se hur glada de blir, det gör mycket för själen!

På tal m kids, nu tokleker de med dockor båda två på S rum och S sjunger 'tomten jag vill ha en riktig jul...' Så sött! :) S är verkligen en riktig dockmamma! Så snuttigt.

Igår var vi till Vås med moster+M, S kräktes ju i måndags kväll men inget mer :S Skulle ju ha jobbat på dagis idag men så blev det ju inte heller.
Gjorde klart med sista klapparna, har bara gubben kvar nu. Suck. Varför gör man såhär varje jul?
Köpte och gjorde ett pepparkakshus!



Som sagt, snyggaste huset i stan! Vi gjorde klart det seeeeent igår kväll.

Idag står städning och sånt på agendan! Bädda rent i sängar och skura badrum och resten av huset, yeeeey! Hade 14 grader inne imorse, brrr. Hyresvärden skulle komma o kika på värmen, har ju inte haft ordentligt varmt sen det blev vinter.. Pendlar mellan 16-21. I lördags när mor o far var här o käkade hade vi +24 i köket, gah! To hot.

S sjunger ju 'tomten jag vill ha en riktig jul...' Slog på den på youtube, då kom hon och lyssnade och sa 'Äh, vilken skitlå'. HAHA, VA?


Nåja, annars har jag lyssnat på Jay Smith- Like a prayer. Man blir ju lite smått tårdögd, fy vad den är underbart bra! Alla hans låtar är iofs bra!

Tips på julklapp till sambon då? Vet ju att jag ska få av honom :S

Just ja, S har fått stor säng och hennes gamla säng har flyttat in till L. Shit, vad stora mina brudar börjar bli :) Får återkomma med kort!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0