ZZzzZZzzZZZzzZzZzZzzzzZzzzzzzz

100825.

Hela dagen har jag vart så trött. Fick inte många timmars (sammanhängande) sömn inatt. När jag väl la mig kunde jag inte sova. Vred o vände, sen har Pi knölat o bökat o farit runt. Har det inte vart hon så har det vart hundarna. Suck. Sen ska ju gubben upp mitt i natten så då vaknar man å..
Förkylt på det! Heltäppt nu.

Nåja, idag lämnade vi S på dagis 9.30, hon var ju så glad att få äta med dem :) Hämtade 12.30 o det hade ju gått lysande. Var lite tomt vid lunchbordet då det bara var jag o minigangstern!
Var ner på Jyrre o köpte påslakan, lila, och ett baksätesskydd till S. Var sänkt från 199:- till 125:- med prinsessor på såklart. Matchade stolen så fint! Även om jag tyckte 'cars' var finare. Köpte även tatueringar till henne så nu är hon helgaddad, haha. hon skulle självklart ha på benet där mamma har :)

Förberedde mat o så, åkte till HM med mor när J kom från jobbet. Han o brudarna åt själva. Jag o mor har ju tendens att strosa runt rätt länge :P
Köpte kläder till mig, S o J. Vart ju bra. Men nu saknas det röda tights (leggings). Sen måste jag byta en sak till J, hoppas det finns i större. Vi kommer rocka hela partajet :D

Justfan, sova var det. Snaaaark.
Peace out.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0