Vill inte!

100809.

Vill inte va hemma. Vill va i Ullared.
Vill inte bo här. Vill flytta NU!
Vill inte ha S hemma. Vill skola in på dagis.
Vill inte städa och dammsuga och plocka varje dag.
Vill inte ha gått upp så mycket på semestern. Men nu ska jag ta tag it en gång för alla.
Vill inte att S ska va vaken till sent varje kväll.
Vill inte att det ska vara skitväder. Vill ha sommar ett tag till.
Vill inte vill inte vill inte. Så låter det här hela dagarna.
Vill inte vara så dålig på att blogga. Motivation o lust o tid tryter. Illa!

Nåja, på lördag ska jag o sambo på Larsa! Woohoooo! :D S o L ska sova hos mormorn o morfarn. JAG VILL INTE säger S alldeles gråtfärdig. Hjälp! Vad har hänt? Kopplar hon ihop det med L's födelse då hon lite abrupt blev lämnad där mitt i natten? :S Hon Ä L S K A R sin mormor o morfar.. Nåja, det går nog bra till slut :) Pi är ju oxå med. Åh, vad mysigt det ska bli. Jag hoppas på fint väder, var så himlans myspys förra gången!

Nänä, snart är det Dexter. Och sambo har gjort först jobbdagen efter semester/sjukskrivning idag. Skönt att inte ha han hemma, haha, men samtidigt lite trist.
Jaja, nå gott till Dexter sen kör vi igång va? Har alldeles för många kg'n att bli av med. Men det blir så mycket lättare nu med ordentliga rutiner igen. Allt blir lättare. Och bättre.

Jag älskar min E- hon var här o röjde i fredags, Hanta, kebaben o soffan. S blev livrädd på lördagmorgon o sprang till J; Pappa, det ligger en tjej på soffan.. HAHA! Min bästaste bästis, måste bli bättre på att ses. Men 3 september är det dax igen! Antagligen hela familjen :)



Tröttmössa.
H.

Kommentarer
Postat av: Brynolf Bagare

3 september????



Bakis på den stora dagen????



// Big Brunolfis.

2010-08-11 @ 00:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0