Vad händer?

100819.

Lugn stund! Var inte igår jag fick sitta i soffan hela själv o glo på VBÅ :D S leker på rummet o L somnade faktiskt, det behövde hon verkligen!

Inskolningssamtal igår, på måndag kl. 09.30 ska vi infinna oss på förskolan. Kan ju bara tänka mig hur det blir. Kommer väl inte se röken av henne de 1.5 h vi ska vara där och säkert få DRA med henne till bilen mot vilda protester. Sist vi var och hälsade på sprang hon ju iväg och lekte med kusin S o de andra barnen direkt :) Blir nog alla tiders det där!
Innan dess var vi ut till systeryster o lekte, tog hand om kids medan de kollade ringar. Fick käk där å :)
Toastolen kom ju efter lunch där, S gillarn inte! Hon vägrar sitta pån, haha, tur hon har potta. Är inte heller spec förtjust i den.. Tur vi snart flyttar! Åh, vad jag längtar.

Jag o J ska ju till Ullared 7 okt, då ska jag shoppa till huset, så skönt att vi hunnit flytta in när vi ska dit :) Roligt roligt!

Idag vet jag inte vad som händer, är totalt osugen på nånting! Jävla väder. Vaknade kl 06 av spöregn.. Usch! S
Ska ev iväg efter lunch, får se vad som händer. Kan ju faktiskt va skönt med en lugn hemmadag när S inte heller verkar i behov av att göra nånting. Hon verkar trött o nöjd.

Söka lite mer jobb var det ja..
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0