Otur.

100813.

Fredag den trettonde. uuuuaaaaahhh!

Igår var vi på playdate med K o H, så trevligt o roligt så! Är så glad att jag o K har kontakt igen o börjat ses. Vi hängde ju typ jämt förr i tin, he he he.
Sen ska hon få äran att tatuera mig igen o min gubbe med tror jag. Får se vad det blir bara. Min nya är så fin så fin, vill bara att den ska läka nu :)
På kvällen var vi hem till mormorn o morfarn o hämtade cykel o fikade, S älskar ju verkligen sin mormor o morfar o ville ju knappt med hem som vanligt :) Hon berättade även för sin mormor att  hennes bästis är Clara.

Som vi förövrigt var o lekte med i onsdags, tjejerna busade o tokade och skrattade och lekte som galna! Det är så roligt att se.
Hade även tvättstuga typ hela dan, tvätt till förbannelse men nu är det klart. Fast jag behöver tvätta lite till imorrn..
På kvällen tog jag L o Ozzy en promenix på en timme typ. Kvavt o klibbigt men skönt som fan! Måste ju komma igång nu.

Imorse när S vaknade började hon tjata om att leka med E. Kommer E hit idag? Nej jag tror att de har fullt upp.
Ja men vi ska väl leka med C i lekparken? Nej jag tror att de oxå är upptagna.
Men, vem ska vi leka med då? -Jaaadu, mig kanske?

Men nu fick vi ju tag på leksällsis o S blev såå glad. Blir en trip till en ny lekpark, har vart där nån gång för längesen! Får bli vagn för gubben fick äran att åka finbil till jobbet idag.

Sen började hon fråga om morgondagen:
-M o S (kusiner) ska inte heller sova hemma va? (Hade berättat det häromdan)
Jag: Nej, det ska de inte.
-Ska de oxå sova hos mormor o morfar?
Jag: Nej.. M ska ev sova hos kusin A men.. S kanske ska sova hos mormor o morfar.
-Jaaa, med mig och L?
Jag: Japp.
-Men då får L sova i lilla sängen.
Jag: Ja den svarta.
-Och jag ligger bredvid mormor och S bredvid morfar. Sen kanske vi får lördagsgodis av mormor o morfar. Tror du det? Men inte L, hon är för liten. Hon kan få välling.

Och sen blev hon så ivrig att hon ska sätta igång och packa redan idag. :)
Jag: Det kan vi göra imorrn.
-Nej, jag ska ha med mig trosor och... Men vart är väskan?


Jag: Lily, säg mamma.
-Pappa.
Jag: Nej, maaamma.
-Pappa pappa.
Jag: M A M M A.
-Pappa!
Jag: Maa..
-Pappa.
Suck. Ger upp :)

Nähä, en snabbdusch på det här så!
H.

Kommentarer
Postat av: Elin

söta de är, Clara har tjatat om att packa idag med inför morgondagens övernattning hos farmor o farfar, planerar oxå var hon och siri ska sova, vad som ska med, lördagsgodis mm mm

2010-08-13 @ 21:17:18
URL: http://elinochtjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0