Helgen.

100816.

Måndag morgon. 06.41 var det dax att stiga upp. Efter en apdryg natt med lite sömn. Somnade kl 22 på soffan igår så jag gick o la mig vid 22.20, tidigt som fan men såå skönt tänkte jag. Javisst, hade jag bara kunnat sova så hade det vart kanon. Somnade efter bra lång tid sen har L legat och knölat o gnällt hela natten. Inte kul alls.
Hade så många planer idag. Får ta o ringa hyresvärden om toan som är trasig..

Larsa i lördags, sådär måste jag nog säga.. Hade nog räckt se honom för 2 år sen, kändes samma lika lixom. Men kvällen var kanonmysig och jag är mycket nöjd :) Men hade nog lite för höga förväntningar på gamle Lars. Sist var det ju bara såå bra!
Efter det så blev det en öl på Bishops o där inne var det nästan för varmt för att ens dricka en iskall öl. Fyfan vad snuskigt det var!! inte var uteserveringen öppen heller. Jag ville vidare men karln var trött så det blev inte ens nå fyllemat. Gjorde egna strips med en asgod kall sås, satt jag o åt medan gubben somnade i soffan :)

Tog igår en prompa med dogsen till mamma o pappa för att hämta kidsen, karln kom och hämtade upp oss o vi for ut till torpet för 3årskalas. Hade ju med oss 3åringen i bilen. Hon fick en Blixten-klocka o vi fick tårta. :)
S o S hade knappt gjort annat än att bråka o tjafsa hos mormorn o morfarn. Eh? Tänkte lixom att de har ju inte setts på såå länge o på 'neutral' mark leker väl de kanon o sköter sig själva. Tji fick jag.

Nähäääää, ringa var det ja. Sen lägga skittrötta bebisen.

Hejdå lilltå.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0