Härma.

100813.

Med risk för att låta töntig men jag verkligen AVSKYR när folk härmar mig. Visst kan jag ta efter vissa saker o kopiera grejer som är smarta. MEN- jag hatar när folk kopierar allt! Visst är det kul att kunna inspirera och ge folk tips o idéer men ibland går det till överdrift.................








Nåja, brudarna Jonasson o Tasala lekte HUR BRA SOM HELST idag! Vet inte om det spelade in att vi var på ett 'nytt ställe' med 'neutral mark' men de var inte hos sina mammor många minuter inte.. Så roligt att se och så skönt att få lite 'mammatid' för småbruttorna sov nämligen samtidigt oxå :)
S o E lekte verkligen kanon. Synd bara att man måste bryta och gå hem.. Men men, det kommer ju fler dagar :)
På hemvägen fick S ett getingstick. FY vad det gjorde ont i mammahjärtat, ajajaj, som hon skrek och som man önskar att det var en själv. Det gör ju verkligen O N T..
Nåja, en sak till var mindre bra idag. SNUBBGUBBEN! Vad fan hade han där att göra? VA? Cyklar upp och sätter sig på en gunga och frågar om inte skorna är för små.
Jävla äckel! Crawlie lixom. Å-pissarn. Varför pissar man I ån? Och fräser snor i simbassängen? Klär av sig naken på Krillan? VAVAVA? Svar? *ryser*

Nähä, mistluren igång igen. *hålla för öronen*
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0