Har ingen lust.

100805.

Men det är så skoj att ha sen! Just nu är karln o kollar fotboll, Lil sover o S ska pussla. Hade velat ha E här ikväll men vi ska ses imorrn. Och på lördag far vi mot Ullared. Låter nog bilder tala för sig själv.
Jag har iaf hittat min personliga tatuerare;



Tack K! Vad ska jag nu göra då? Vill ha en ny i veckan.. Typ. HAHA!



Underbara familjen i badet!



Badbruden L!



S hjälper till och plåstra om den brutna foten.



En underbart god chokladtårta ala J!



Två söta kusiner ska köpa glass!



Jag är som jag är. Även i stugan. :)



Och hon blir ju som hon umgås :P



Brudarna leker med klossar!



Mannen med motorsågen. He loves it!



Fiske. Snuttigt!



Love.



Flytväst är ett måste om man ska fiska med pappa :)



Hugge o Bugge. Huga..



Så kom ju mormor o morfar upp. Då blev S sååå glad!



Sååå glad :)



Bad :)



Mys? Jaaa!



Love.



Jag o mamma som målat för 2 år sen. Fint?! :)



Övergivet..? Huggormar o getingbon. Hua.



Sådan matte sådan hund :)



Flying baby!



Surpuppor!



S- o morfardans!



Tänk vad vi hittade sen då!



Nähää... De flesta bilder är från stugan. Orkar ignet mer nu :) Enjoy!

Nu- Rorri Racerbil.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0