Happy happy all day long!

100820.

My god, vad tiden går. Snart september ju.

Jahapp, har ju sökt lite jobb här o där och igår ringde MP mig och erbjöd mig ett :D Behövdes ju ingen intervju iom att det 'funkade så bra sist och jag har jobbat där'. WIIIIIIIIIIIIEEEEE!
Gick runt i ett lyckorus igår. Fan va skönt. Måste bara pussla ihop med sambons störda tider..
Plötsligt blev allt mycket ljusare. 11 månader var S med när jag började jobba. Trodde aldrig det skulle bli av när L är 11 månader :S

Annars var vi på Vallby med J+tjejer igår, gick runt i flera timmar, fikade o så åt vi på MAX. Var ju tvungen fira! Sen gick vi in med 4 ungar på bolaget. Haha, man får tydligen inte köpa öl när man har barn, ja herregud!
Men det var nog 1 gång o aldrig mer :)

Idag är jag uttråkad, funderar på att henka till Vås idag igen, med systeryster o kids. Har ju ändå ingen karl hemma. Men fråga är om vi hinner. Det skulle åka typ nu! haha. Och jag har inte duschat efter morgonprompan!




Lustigt med facebook.. Så många man hört som 'ALDRIG I LIVET SKA SKAFFA NÅN JÄVLA FB'. Nähä, likförbannat är ni där, era djävlar!
Jag kan ärligt säga att jag ännu inte riktigt förstått mig på fenomenet facebook men jag tycker det är rätt skoj ibland :)


Hejk.
H.

Kommentarer
Postat av: Elin

men vad KUUUUUUL för dig, GRATTIS!!!!

2010-08-21 @ 19:47:19
URL: http://elinochtjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0