Tappat.

100428.

Mitt ord och min papperslapp. Tror jag, verkar ju så i bloggen iaf. Illa!

Nåja, idag är ännu en strålande morgon, även om det börjar dra in lite moln.. Ska ta o dricka upp kaffet och ta en dusch sen fara iväg med tjejerna och uträtta lite ärenden. Blir nog lätt att handla prelle när S själv är med :P

Igår var vi ute o lekparken med E. Efter ett tag kom även C i cykelkärra :) Varmt o skönt!
Dagen innan var vi och lekte med C i Kråkis. På fm var vi ute o gick med en kompis och twinsen. Tror inte vi setts på ett år..
Helgen var vi och hälsade på mormorn o morfarn :) J hjälpte till med bil hos systerfamiljen och i fredags var vi i kyrkan och sen hos bror. Lirade poker på kvällen, mkt skoj. Längesen!


På söndag fyller alltså min stora lilla tjej T R E år! Kan inte riktigt tro det, vart har dessa 3 år tagit vägen?
Och på fredag är det 7 månader sen lillgangstern föddes. 7 månader redan, ja herregud!
Snart är mina tjejor tonåringar ju.

Skulle ha åkt till syster+kids idag men M har vattkopps så vi låter nog bli såhär i kalastider.
Kalas, just ja, måste ju googla tårta :)
Och apropå tårta så äter jag bantarsoppa, mums! Så nån tårta får jag väl inte? Kanske får göra mig en stor fruktsallad ist. Är ju torsk på det. MMMMMM!

Fan, vilket trist och rörigt inlägg. HA!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0