Ska vi laj?

100406.

Oj, vad längesen jag skrev! Illa. Vad har hunnits med? Påsk, påsk, påsk, mat, godis, ägg, lek. Lite klähandling, köpte så söta kläder till S igår. Med den där katten på såklart!
J sulade på sommardäck (hrm..) på Beemern o jag o tjejerna tog en prompa med mormorn, plockade lite kvistar och lekte i lekparken. Blev fika med god påskkaka (hmm..?) whiskey. På dan storstädade vi, för ovanlighetens skull, och fikade med mormorn o morfarn. J fick en försenad prelle. En välbehövlig sådan!

I lördags var vi hos mormorn o morfarn på påskmiddag, blev en massa utelek och innelek för barnen. Åkte hem vid 23. Skönt det. Var trött o somnade rätt omgående hemma, när L väl kommit till ro förstås.

På den långa fredagen var vi och kollade på fotboll på Krillan, kallt som fan och tråkigt. S tyckte det var rätt skoj men kallt efter ett tag. Gick dit och hem, L sov i 2 h.
Efter det for vi till sötaste E som fyllde 3 år! Tårta o godis.

Den rosa torsdagen var S hemma från dagis, hon har sovit så konstigt och alldeles för lite. Jag o L var ner till biggan och jag fick mig ett par nya joggingskor, äntligen! Handlade prelle till E och godis till påskägget.

Oj, nu är klockan mycket. Ska ta en prompa med L o dogsen och hämtade upp stora hjärtat på vägen sen ska vi fara till C för lek o pannkakor :)

Lite updt iaf. Hatar fortf lgh och hatar fortf att dammsuga 67 ggr/dag. Hatar detta jävla grus nå fruktansvärt. GAAAAH!

Hejdå hejdå.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0