Idag är ingen vanlig dag.

100410.

För det är Sveriges vanligaste födelsedag! En massa semesterbebisar som ploppar ut minsann.
Hoppas att I's bebis oxå kikar ut snart, så nyfiken ju :)


Har ett gäng sjuklingar hemma, 2 kraxiga och väldans hängiga små tjejer. Sovit så illa inatt, ja alla utom sambon gissar jag. Han kan ju sova bredvid ett sågverk tror jag :P
Jobbigt och tråkigt! Hade en massa inplanerat idag ju. Typiskt! S blir bara värre o värre, nu halvsover hon på soffan. Och L vaknar så fort jag lägger ner na när hon äntligen somnar.. Får absolut inget gjort. Inte för man kan göra så mkt heller men ändå.
Blir så rastlös. Har iaf lyckats diska. Vi väntar på sambon, han har vart i Vås o hjälpt till med bil sen lunch ungefär.
Ska lämna in min o J's lotto-rader, vi ska ju fan vinna storkovan! Så vi kan bygga varsitt hus bredvid varann, så bästisarna får nära till varandra :)

Var ju bara hemma igår med iom sjukan.. Tvättade, bäddade rent i sängar och tog en promenix. Lagade en pizza på kvällen och det blir nog hemgjord pizza ikväll med. Enkelt och så gott!

Ikväll får det bli film tror jag. Sjukt filmsugen.
Jaja, i torsdags började det kännas bättre. Måste ringa ett samtal till. Känns så avlägset men nu känns det ändå som om det ordnar upp sig och att det är nästan klart.
Jag vet, jag hatar oxå folk som muppar och skriver för att göra andra nyfikna men det är absolut inte så jag menar. Jag vill bara ha det dokumenterat och vill inte gå in närmre påt :)


Man tror man känner nån. Så visar det sig vara helt fel.. Vad tråkigt det är.
H.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åååå, det med varsit hus låter kanon ju ;)

2010-04-13 @ 08:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0