Argh.

100401.

Blir så jävla irriterad på alla jävla glidare, 'det löser sig'. Och tänk, det gör det. Vissa är fan födda med en jävla silversked i mun. Skulle jag vilja det? NEJ! Verkligen inte, vill faktiskt känna att det här har jag åstadkommit helt själv men lite tur ibland vore ju inga fel.
Nu hade vi ju en riktig tur med J's jobb. Men ändå, det är så irriterande med folk som inte ens behöver lägga manken till. Som kanske SKULLE BEHÖVA DET. Fatta att allt inte bara är en jävla lek.

Nåja, S somnade 21.30 igår, vaknade 7.15 idag. Varför kan hon inte sova lite när hon behöver det? Tröttmössan är ju fan på dagarna i ända.
L vaknade precia efter o väckte med en bajsblöja. Nu ligger hon nakenfis och kvittrar på golvet med S låtsasskruvmejsel. Talar av bara fyfan :) Krypa försöker hon med. Finns det nå härligare?

Igår åkte jag o lämnade Lil hos morfarn efter dagislämning, blev kvar på kaffe o L fick gröt (ville ha mer) sen for jag till gymmet. Blev en snabbis men skönt som fan! Nu jävlar kör vi.
Tillbax till papi och drack ännu mer kaffe. Hämtade S, lämnade henne där o for för att kolla skor. Fyndade ett par fotbollsskor till J, hade kostat 1000:- nedsatta till 200:- men fick dem för 150:- för jag kände the seller. Man blir så nöjd när man hittar precis vad man behöver och så sitter de som en smäck! Vilket klipp.
L somnade så hon fick sova i vagnen hos morfarn, och S var en RIKTIG morfargris.. Hon har vart lite sådär med just morfarn på sistone men det gick så bra så och morfarn skulle vara med överallt och inte jag :O Blev faktiskt jätteglad och morfarn leker ju och gör det mesta för lilla S :)
L sov i 2 h o S var ute o lekte o skottade snö med morfarn.

Hem o lagade lite mat och så. Efter det blev det en rask prompa med J, mkt skönt! Nice att komma iväg lite utan kids :) Regnet började dock ösa ner när vi nästa var hemma så det var ju tur :)
L hade vart jättelessen men pappan fick bära bära bära så det gick bra.

Annars så tycker jag inte att jag gör mkt annat än plocka städa och fixa i denna lgh, jag hatar den. Jag hatar att städa, plocka och ha mig. Det är fan ingen ordning. Varför? Om man städar hela tin så borde det väl va fräscht. Nej jag kräks tamejfan!

Nu blir det morgonkaffe o gröt. Mys med mina tjejer.

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0