Bf+4

090927.

Happ, övertiden fortsätter. Är det en lika envis liten bebis som sin storasyster? :) Börjar tröttna en smula nu, mest för att jag är så förbannat nyfiken o nu börjar jag tro att det inte är nån bebis där inne. Kanske är det en 'liten' klump som sist ;) Nåja, den kommer när den kommer även om jag tycker den borde vara färdig nu. Inga känningar att det skulle vara på g heller, bara litelite mensvärk. Var ju ut o käkade hos syster igår (bjöd mor o far på käk och tack för Thailandsresan) och hoppades det skulle sätta fart på bebis. Sist när vi var där på övertid med S (bf+9) satte ju värkarna igång och på bf+11 är hon född.
Träffade ju lilla valpen oxå, söt o busig. Precis som det ska vara. Jag o syster gjorde en deal, jag får låna valpen ibland om hon får låna bebis. Om den föds nån gång vill säga..

Sitter här med min tröttmössa i knä, kunde inte sova inatt så när hon vaknade för tidigt imorse var vi helt paj båda två. Somna om var det inte dax förrn efter 10 så sov vi till 13.15 :O skönt men jag känner mig bakis med huvudvärk.. Karln är o lirar fotboll, tänkte kolla på matchen men känns inte som vädret är nå vidare o jag har ingen lust heller. Ingen bil fick jag kvar hemma heller :S

Nåja, färdigskrivet, orkar inget mer o har en liten tjej på armen.

H.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Förstår att det inte finns tid, men vi väntar med spänning på en update! Kram

2009-10-14 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0