0 dagar kvar.

090923.

Så, det 'magiska' datumet. 0 dagar kvar till bf. Har ju redan räknat med övertid men det är väl alltid lite moloket när datumet är här. Även om de senaste 2 veckorna vart pest. Sist var det så oxå, men när övertiden väl tickade på så var det lugnt, det rullade på.. Vi får väl se när det sker. Helst nu :) Så nyfiken jag är..

Annars så är S alldeles underbar mellan bråk o skrik, haha. Jag känner hur tålamodet tryter men försöker hålla humöret uppe. Hon har ju lite temperament o vilja min lilla dam! Men det är väl rätt så bra gissar jag. Men när man är såhär höggravid så kan det vara rätt svårt o jobbigt att hålla hormoner o humör i styr. Nåja, snart är det 2 st att ta hand om, herregud, vad har jag gett mig in på..? :S

Flytten har gått bra och vi trivs bra, även om det är PEST att bo i lgh.. Så är det ett rätt ok alternativ. Får funka så länge. Lägenheten i sig är det absolut inga fel på! Den är jättemysig o S har ju så gulligt rum. Väl lyhört är det ju men det var ju förra oxå. Vissa saker vill man INTE höra.. Men lugnt o skönt med typ bara gamlingar :)

Nej, jag hade så mkt att skriva men nu känner jag mig lite stressad o inte alls på humör för att skriva.
Ska ta o slänga ungen i badet o sen sängen så ska jag kolla på Idol o Grey's :)
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0