Värdelös!

090513.
Trött idag igen, huvudet värker.
Varit ut på rask promenix, mkt skönt i skumt väder. Sol o moln om vartannat. Tråkigt, vill ha sol o värme nu!

Igår hade jag en riktigt tråkig värdelös dag! Var på rask promis med vovvar, hem o kollade på VBÅ, sov en timme o hämtade S. Vi åkte hem o sov 14-16 (!) båda två. Helt värdelöst, känns som om jag sov bort hela dagen igår. Inte gjorde det mig piggare heller, somnade på kvällen o sov som en stock. Tungt måste jag ha sovit för huvudet är tungt o kroppen var mkt seg imorse.
Lagade iaf god mat igår kväll! Kfärssås o spagetti. Ska göra lite pasta o äta det till lunch oxå :) Ikväll hade jag tänkt ugnsstekt falukorv o mos men det skulle det serveras på dagis med så jag vet inte vad vi ska hitta på.. Sugen på köpmat ;)

Nåja, dagarna rullar på. Veckorna springer förbi, går in i v.22 imorrn. Kan inte riktigt förstå att jag är gravid i 6'e månaden. Inte syns det sådär jättemkt heller. Har en väldigt liten söt mage än så länge. Men det säger väl bara 'poff' snart o sen går det bara utför :P

Nähä, snart är VBÅ slut o då ska det diskas, jippi!
Ikväll vankas det cykeltur :) Om jag hinner få hit cykeln vill säga.

Hejk. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0