Kräkor o surt.

090529.

Suck. Började dagen med kräk från hunden. Igen. Inatt fick jag springa ut med Ozzy kl 02.30 för att han skulle få skita, lös i magen som fan.
Började igår då han sprutlackerade på morgonpromisen, fortsatte på em. Usch, tyckte synd om honom. 2 monsterkräkor i bilen (så jävla äckligt) o ännu mer skitande på em/kväll. Fick litelite mat på kvällen då jag glömde köpa fisk när vi handlade. Men fick ju springa ut med honom mitt i natten.
J tog ut dem imorse innan jobbet men då sket han inget iaf. Men spydde ju på min matta igen. Den hänger ute på ballen nu o jag hoppas verkligen den blir ren o fin igen. Älskar den o vill inte bli av med den.

Nu kom min söta dotter o tuggade på nånting o sa det var godis, var ett russin hon hittat :) Gick iväg en sväng o kommer tillbax med ett pkt musli o plockar ur o äter 'godis' :)

Åt en massa sen frulle, yogurt o kuddar o rostade mackor o kanelknäcke. Skönt att hon äter nångång! Sov ända till 09.45. Jag har halvslumrat hela morgonen. Hade eg tvättid kl 08 men orkade verkligen inte. Kände inte för att väcka S o dra med henne dit ner heller..

Nu ska vi ta o klä oss o bege oss ut med hundarna en sväng. Sen ska vi nog ner på stan o titta på lite folk. Är less o irriterad, mindre skoj.
Underbart med sol iaf så det ska vi fan ta till vara på!

I helgen ska vi tvätta bilen, försöka få bort jävla äckliga kräkorna.. Självklart så var det inte på nån filt. Men inne ska det tamejfan kräkas hejvilt på mattor o sånt. Suck.
Annars vet jag inte vad det blir, funderar på att tvätta vagnarna när det är fint väder men har ingen lust att åka dit var de är. Men är sugen på att provköra syskonvagnen :)
Grillsugen är jag oxå. Jävla lgh. Vill inte vill inte vill inte.

Ut i solen! H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0