Inte allmän egendom!

090521.

Tråkig dag. Har tvättat, städat, diskat o tagit hand om en trött gnällig liten S. Har även fått släpa upp o ner på en skrikande S till o från tvättstugan. Men hon är ändå världens bästa o sötaste tjej :)
Allt just nu är 'mamma Hannah'. När hon ropar på mig, om hon ska visa vilka skor eller jacka jag ska ha så måste det in ett 'mamma Hannah' :) Så underbart att höra. Hon hade även tjatat om det på dagis igår, inte vart ledsen eller något men hon gick o pratade om 'mamma Hannah'.
När hon fick syn på mig när jag hämtade vart det en hel massa 'mamma Hannah'. I skrivande stund ska hon slänga ett bananskal o står i köket o frågar 'Här, mamma Hannah?' ett antal ggr. Sötnöt!

Nu ska vi iväg och handla lite grejer till kvällen, ska bjuda hit syster+familj på tunnbrödsrulle :) J är o snickrar altan men han dyker väl upp så småningom..


Blir så förbannat less på folk som kommer fram o känner på min mage, som rubriken lyder, DET ÄR INTE ALLMÄN EGENDOM!! Vilt främmande männskor ska ge fan i min mage. Vad fan är det med folk o gravidmagar? Är det på fullaste allvar folk som tycker det är ok att bara gå fram o säga 'åååh, så mysigt, måste få känna lite' 'men åååh, vilken fin mage du har' till nån de inte känner..?
Nej, ge F A N i min mage om du inte känner mig.
Mina nära o kära får gärna känna efter sparkar i tid o otid men det är inte ok enligt mig att nån på stan eller som häromdan, en tant jag inte gillar, bara smyger fram o tafsar på mig.
Urk!


Nåja, iväg o handla korv kanske.
Ha det o trevlig helg,
H.






Kolla killen, har han vart såhär liten o töntig? :D

Kommentarer
Postat av: FRANSSON

Gött bli kickad på magen av Äkliga tanter....



Synd det ej vore en annan!

2009-05-21 @ 17:39:33
Postat av: Kristina

Hej!! Så du har en blogg. Måste skriva en hælsning bara ifrån Norge. Jaha hær sitter man och ræknar ned dagarna till hemgång. Hoppas ni alla mår bra. Hælsa J & S. Det dær med magen e helt sjukt, vem f.n går fram till ngn annan och ber att få klæmma ????

Ha det bra. Kram K

2009-05-21 @ 22:32:10
Postat av: Jessica

haha, undra vad det var för tant ;-)

2009-05-27 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0