hoho.

090528.

Eh, tittar ut och det spöregnar. Vad är det för del på vädret? Blir galen. Var för ett tag sen ute o gick i sol lixom..

Jaja, igår skulle vi ha lekt med J+E. Kom lite saker i vägen, blev en dag hos syster+kids, med mellis o plättar. Bortskämd man börjar bli. S somnade på vägen hem men blev väckt av nån idiot. Tydligen svårt att förstå att man kanske inte har lust att prata när man bär in ett sovande barn. Tog ungefär 45 min att få henne o komma till ro sen. Jag var måttligt glad. Uscha!

Idag ska jag ev träffa syster så jag borde väl ta o diska, dammsuga o fixa iordning mig lite. Är sjukt less o irri, trött med. Sovit dåligt och drömt konstiga drömmar. Drömde att blixten slog ner i mig, att jag skulle få ett staket av syrran och så var det lite mer helt osammanhängande grejer. Undrar var man får allt ifrån? :)

Känner mig lite orolig. Har en känsla.


Går iaf in i v.24 idag, tiden går ju sjukt fort och bebis är fortf hyfsat lugn, känner den iaf mer o mer för varje dag. Och det är mysigt. Igår fick jag några rejäla kickar.  :)

Slut på VBÅ. Slut på blogg-lust.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0