För 2 år sen..

090503.

Ja för 2 år sen låg man på bb. Då hade något magiskt hänt. Kl 02.54 070502 föddes min alldeles underbara perfekta dotter. 52 lång o 4614 g tung :D
Nu har hela 2 år gått o hon är fortfarande lika underbart perfekt!

I torsdags var det ju grill o födelse-firande. Lite sinka hanns med å ;) Brorsan o hans familj kikade förbi här innan å.
S fick så mkt paket o grejer så det var svårt att få med hem sen, haha. Hon slocknade kl. 23.15 o fick sova kvar hos mormorn o morfarn. Jag njöt därmed av en ensam natt :)
Brasan var det sämsta jag sett, tur bror min var med o livade upp, HAHAHA. S var så trött o höll på att däcka på hemväg.. Väl hemma blev det såklart sinka.
En mkt trevlig kväll med god mat o trevligt sällskap!

I fredags hämtade jag S vid 12, blev kvar till typ 18. Jag o mamma var lika trötta som henne för att inte tala om Ozzy! Han låg bara o sov o lyfte inte ens på huvet när vi åt ;) S var snorig o hostig o trött.
På kvällen somnade hon tidigt o jag o J såg på 'Yes man' :)

Lördagen tillika S 2-årsdag tillbringades i Vås med mormorn o morfarn. Var på IKEA o inhandlade lite grejer till hennes rum, o det blev kanonbra! En bilmatta o en bänk. O lite småtjafs till mig.
Köpte tofflor till mig o J o ett par 'Converse' till S på Skopunkten, tuffast! Synd bara att hon inte vill ha dem på sig.. ;)
På kvällen åt vi strips o korv, glass o maränger o firade S. Hon fick sin trehjuling o bilmatta o nöjd över cykeln så det var det sista hon gjorde innan hon somnade o det första hon gjorde imorse ;)

Idag skulle vi haft kalas men då hennes kompisar blivit sjuka så fick vi skjuta upp det.
Hara bara slöat idag. Eller jag o A tog vovvarna på en långis, skönt som fan!

Ikväll är det nip/tuck o onyttigt till det :)
Ha det gott igelkott. H.

Kommentarer
Postat av: FRANSSON

Ni verkar vara en mycket rolig klan ni jonassonare, med er han man aldrig tråkigt!

2009-05-21 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0