Får man vara som jag?

090513.
Får man vara såhär trött o lat?
JAg vill bara sova. Hela tiden. Tycker jag har sovit rätt jävla mkt senaste dygnet.. Somnade till nyligen när jag skulle lägga S för middagslur.. Men hon ville inte sova längre än 5 sek o det kanske var tur det. Annars kanske det blitt som igår :S

Orkar inte göra nånting. Mina dagar består av promenixer, städning, matlagning, skjuts o hämt till o från dagis, vila.. O ändå är jag så trött.
Ok, jag är gravid. Men ändå.. Är det tillåtet?
Kanske måste man skaffa sig järntabletter. Billigt o bra.

Sur är jag oxå. Ozzy har slaktat S presentpåse. Byracka! Han är gärna 4 år gammal, tycker han borde veta bättre än så. Irriterande. Tänkte hon kanske kunde ha den att leka med.
Elaka hund.
Fast de är så mysiga, de var riktigt goa på morgonpromenixen :)

Jaja. Hitta på nå bättre o vettigare än att sitta här..
Suck. H.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart man får vara som du... du är ascool! =)



Men hannah, du måste rösta... för om du inte röstar på något bra är det större chans att något dåligt parti vinner, typ sverigedemokraterna! Usch och fy på dom!



Hoppas allt är bra med dig! Puss

2009-05-15 @ 10:14:35
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0