En vårpromenad.

I bilder. Underbart skönt var det! :) Från gårdagen, var ute längs ån i över en timme.
Och senare gick jag, Ozzy o S på stan i över en timme. + lite lek i Kråkis :)


Började med att jag o S hade en rejäl dust.. Om kläder såklart. Och min fotlänk.Hon skulle inte följa med.



Till slut fick hon ha stövlar till kjolen hon valt. Då gick det an.. :)



Ekipaget.



Gick längs ån och kollade badande ankor.
Vet inte vem som var mest förtjust..



Stella :) eller..



Ank-jagar-sugen Bamse :)



Me like!



Blommor är fint.




Nåja. Idag har vart en underbar dag, något trött då lillan vaknade vid 05 o inte ville somna om förrän strax före 07..?

Vart på stan med tant A i över 4 h, mkt trevligt! :) Lunchat på Latte, ätit glass i solen o bara gått omkring..



Hoppborg var ju kul :)



Premiär-åk i tåget. Karusell var ju skoj :)



Tröttmössa på väg hem efter heldagen. Men en stor fin ballong som hon fått av mormor. Nåja, halva iaf.



Jordgubbar på vägen hem orkade man med. Och gott var det :)




Nåja. S sover, varit jobbiga dagar kan jag tro :) Och jag ska göra nånting vettigt medan jag väntar på bättre tider. Ha ha ha. Troligt.

Ha det gott igelkott. H.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Verkar ha haft en finfin dag med liten S

2009-05-30 @ 18:14:27
Postat av: Angelica

Hej Hannah! Vad Stella och du är lika :) Är det bra med er? Jag började jobba heltid förra veckan.. så fick ingen tid över. Men vi kan väl försöka träffas snart! Kram Angelica

2009-05-30 @ 20:37:44
Postat av: Sara

Jättefina bilder!!!

s Undrar om envishet är ärftligt? ;)

2009-06-03 @ 08:47:53
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jätte fina bilder du har lagt in. Vi saknar er tjejer. Kramar Jessica och Ebba

2009-06-13 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0