En helt vanlig måndag.

090504.

Jag vet inte hur det känns, har blandade känslor. Med allt.
Jag mår bra. Men oroar mig för mkt. Jag vill inte ha det såhär. Det vill jag inte. Men just nu är det så och det är bara att leva med det.

Idag har skruttan vart på dagis. Sov i ett streck 19-08.. :O
Var glad o skulle leka med E, men nu visste jag ju att hon var sjuk så det blev ju inget med det. Hon packade sin nya väska och klädde på sig o tog på sig väskan å. :) Något stor hon såg ut då! Det gick så bra att lämna henne trots en sjuk-vecka. Så skönt att hon trivs så bra. Och pratar om både barn o fröknar här hemma.

Jag har inte gjort mkt alls idag, städat (som vanligt) o fått nya sinka-skivorna :)
Gräddat p-kakor till middag. J åt med oss, som vanligt, sen ut till syster+familj för lite fika.

På onsdag ska jag till bm. Lyssna lite hjärtljud o mäta magen I guess. Magen känns liten för att vara v.20, precis halvvägs på torsdag :) Men jag var inte så stor med S heller, var på övertids-dagarna magen svällde upp ordentligt. Iofs gick jag ju ner 8 kg under förra graviditeten.
Just nu känns det som om de 6 kg'n jag gick upp då snart är nådda. Måste börja gå ordentligt nu igen, blev slappt med sjuk-vecka o så äter jag alldeles för mkt skit oxå. Fy på mig!
Nåja, det sparkar iaf i magen o det är så mysigt. Fast jag längtar efter de där riktigt kickarna. När man knappt kan sitta upprätt för magen är i överallt. När bebis sparkar på revbenen o mojsar med sina små fötter både här o där. Åh, så mysigt att få uppleva det igen :)
För att inte tala om allt annat som är när man är gravid. I just love it.

Jahaja.
Dejtar vi igen? Jag.. vet inte. Men det känns bra iaf.
Vill ha det som det var. Fast ändå så känns det så skönt.




Stora lilltjejen!







Nu- sängen. H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0