En helt vanlig dag.

090520.

Sunny morning. Var ju tokskönt imorse, väl varmt på promenixen tom :) Den var jobbig idag. Motigt att ge sig ut men gjorde det ändå. Tungt att gå, benen var trötta på slutet. Hade hundarna lösa hela grusvägen, båda 2. Så glada o lyckliga. Plockade 5 krypande fästingar på Ozzy längs vägen, så jävla äckligt. Hatar de vidriga krypen. Vad är de bra för?

Nåja, annars är det väl som vanligt. Magen har satt ordentlig fart senaste dagarna.. Känner krypet mer o mer för varje dag men är fortf mkt lugnare än vad jag minns S var. Kanske är det en blyg liten gangster.. :)
Vissa dagar orkar jag mer än andra, alltså med raska promenixer o så.

Igår var vi hem till J+E efter dagis, så söta små trötta tjejer som lekte. S hade plockat med sig blommor (maskrosor) till sin bästis som hon gav henne :) S fick en försenad present o ett kort med fint målat kuvert!
S tvärdäckade i bilen på g hem me fick inte sova mer än 20-30 min. Somnade efter mos+pannbiff o bad kl 19.45. Skönt! Blev ju DH med stjärnor efter det :)

Nu ligger vopparna o snarkar o jag ska diska o dammsuga innan dagishämtning. Har slut på fil oxå så det måste handlas ;)
So long, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0