Do Good things and Good things happen.

090526.
Sol sol sol. Jag älskar värme och sol. Speciellt efter det tråkiga regnandet!

Nåja, idag har jag vart på AF. Kändes inget nödvändigt alls, handläggarn hade redan skickat en ny handlingsplan till mig, men 'det var ju bra att jag hade koll' sa han. Hrmm, måste man inte det? Kan ju faktiskt förlora min skyhöga akassa ;)
Efter det mötte jag upp S för en fika, var ju inte en dag för tidigt. Tror inte vi setts på nästan 3 år.. Helt sjukt! Men det var mkt trevligt, mkt att catcha up :)

Igår var syster+kids hit o lekte i parken med oss. Vi var ute heeeela em, mkt skönt! S tvärdäckade i mitt knä på golvet kl 18.45. Stackarn! Somnade ifrån både kvällsmat (på tok fö sent) och välling. Men jag hoppas hon var igen-soven imorse för hon har ju 5 h-dag på dagis för första ggn idag! Får se hur pigg hon är när jag hämtar henne :)

Annars så rullar det väl på.. S har börjat gilla åka vagn igen, mkt skoj. I söndags fm var vi ute på en jättemysig tur med Ozzy, 1 h var vi ute. Kollade på ankor i ankdammen o bara mös. S ville åka mer när vi kom hem men det orkade inte mamman ;) Tjatade med henne till parken en stund. Det är inte så poppis där längre utan kompisar. Mamma är ingen rolig lekkamrat längre, haha.
Var ute i 45 min igår med båda vovvarna, var en massa mer ankor vid dammen då. Både S o Bamse var mkt förtjusta :) Lekte lite i lekparken innan lunch oxå. Heldag ute igår mao :)
Gick en promis med A på kvällen, mkt skönt. Vill ju aldrig gå in från det underbara vädret!

Förutom att S vart överdjävlig i helgen o absolut inte velat sova förrn vi 22.30 har helgen vart bra.

Nåja, nu ska det ju städas o plockas o rastas lite hundar innan lilltjejen vill hem :) Saknar henne idag. Konstigt va!

Ha det gott igelkott. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0