Bra helg!

090510.
Söndag kväll.
Har som sagt haft en mkt bra helg! Mkt syster-familj har det blivit o det gillar vi :) I fredags lämnade jag S i lekparken med kusiner+moster med kompisar. Hämtade säng, var till tippen o lite sånt. Lämnade unghögen hos mormorn o morfarn o drog på lite oplanerat äventyr till Vås. Fick tag på en begagnad Emmaljunga syskonvagn -04 till ett mkt bra pris :) Nöjd som fan o vill ut o brumma med den!
Efter det blev det mat lite syster-familjs-mys :) S somnade vid 22-tiden efter en trött dag.

Igår åkte vi över till Vås lite tidigare för att gå på Biltema, hahaha. Jag skulle byta S trehjuling o hennes lillkusse skulle få en han å :)
Vidare till bror+familj för god mat o sinka. S höll ut o var vaken alldeles för länge igen. Till efter 23, hon satt o halvsov i soffan och insåg att när hon var ensamt barn vaket så var det väl dax att kasta in.
Vi tävlade vidare tills J däckade i soffan, haha. Vi andra sjöng medan han sov. Men jag vann ju hela tiden! ;) Fick sparka upp honom vid 02.30-tiden då det var dax att åka hemåt.

Idag sov vi till efter 11 allihopa! Jag har som vanligt sovit lite oroligt o S hade gnytt o vaknat till några ggr. Har vart en slö dag, tråkigt väder o kände inte för någon lekpark i regnet så vi for ut till syster+barn för lek. Var kvar hela em/kväll så det blev käk å, mkt gott. Grillat o timjan-potatis! Var bla ute o lekte i blåsten, brr.
Tycker så mkt om min syster o familj, är så glad att jag har dem! De muntrar alltid upp o min syster är den bästa att tala med. Men även den bästa vännen med :)
Kusinerna leker så bra med varann o tycker verkligen om varann. S tjatar om S varje dag. S, M o M. Så fort hon vaknar på mornarna frågar hon o vi ska till S. Så sött så! :)

Nähä, jag orkar inget mer. Har kikat på nip/tuck som har spårat totalt nu o var rätt kasst idag.
Tröttmössa som jag är så ska jag nog knyta mig.
So long. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0