Trippelsuck.

090326.
Dålig dag. Trött. Huvudvärk. Irri. Startade iaf dagen med en promis med min bästa A, har saknat henne så :) Efter det kom allt det andra o så har dagen fortsatt.
Idag gick det alla tiders på dagis, skönt! Fast favvofröken var ju där oxå! Igår fikade vi våfflor på drop-in. Hade ju inte vart nå skoj på dagis innan dess. Mammagrisen ;)
S sov 1½ h när vi kom hem idag, jag slöade i soffan framför VBÅ. Det bästa :D Även om jag inte fattade mkt när jag inte sett det på länge.. Sen har vi bara vart ute o lekt o badat o pysslat lite så. S somnade kl 19.45 idag. Underbart skönt att hon kommit tillbax i rutinerna så snabbt efter Thailand. Fast trött är hon. Men vem är inte det? Resan sitter i än. Det märks! +att man har ett kryp i magen som stjäl en massa energi.

Var hem till pappa J igår kväll o visade bilder från resan. Han var nog lite avis. Men vem hade inte vart det?

Nåja, dagen har inte vart nå vidare men jag är glad ändå. Egentligen.
Veckorna svischar verkligen förrbi. Kan inte förstå att i september har man en till att se till. Om allt går som det ska.
Och att S ska bli storasyster.

Känner mig inget bra på det här med bloggande längre. Men jag vill. Har så mkt jag vill skriva egentligen, men jag får lixom inte fram det när jag väl sitter här. Skit oxå!
Nähä, ett äpple o antikrundan? Haha. Vill ha godis.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0