Friday, Im in love.

090306.
Fredag kväll. 2 dagar kvar tills vi beger oss mot sydligare o varmare breddgrader :) Har väl inte riktigt fattat att vi ska åka, känns bara jättekonstigt. Kollade igenom lite kläder igår, äh, jag gav upp typ direkt. Har ingen känsla alls. Märkligt! Men men.. Väl framme lär jag väl bli på solhumör, åtminstone ;)

Dålig dag idag. Varit på askasst humör, grinig o sur. Haft en överjävlig unge som bara trotsat. O skrikit när hon inte fått som hon vill. Gah!
Nåväl, dagen startade vi 07.45. Gick med dogsen. Hem o gjorde oss iordning o packade oss iväg till J+E för fika o lek! N+M kom oxå upp o lekte. De lekte bra men det var konstigt att träffa dagiskompis E på ett annat ställe :)
Lunch hemma o bara lugnt resten av dan. S somnade en sväng på em o sen var det full rulle. Hon har vart helt galen med mormorn o morfarn :)
Bubblade lite med mig sen ville hon bli hämtad så då gapade hon efter 'momma momma'. Då fick jag egentid i bubblet, skönt som fan!

Annars lugnt, S sjunger blinka lilla stjärna nu. Gjorde det i tisdags första ggn. Så sött så! Men bara när hon själv vill ;) Bestämd liten dam som vet vad hon vill. Tuff som få o har en vilja som heter duga! Speciellt när det gäller kläder, allrahelst vilken overall hon ska ha. Och mössa!

Nähä, imorrn står lite packning på listan. Inhandling av det sista, om det är nånting mer. Usch, jag vet inte ens vad jag ska packa. Sen blir det nog bara lugnt. Ska ev hitta på nånting med A. Längesen vi sågs :( o jag  blir ju borta i drygt 2 v..

Häpp, ha det gott igelkott.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0